Share
 
Comments
Technology has become an integral part of everyone’s lives: PM Modi
Through technology, we are ensuring last mile delivery of government services: PM Modi
Through Atal Tinkering Labs in schools, we are promoting innovation and developing a technological temperament among the younger generations: PM
Science is universal, technology has to be local: PM Narendra Modi

نئی  دہلی۔31؍اکتوبر۔وزیراعظم جناب نریندر مودی نے نئی دہلی میں بھارت- اٹلی ٹیکنالوجی سربراہ اجلاس سے خطاب کیا ہے۔ اٹلی کے وزیراعظم جناب جوسیپّے  کونتے  بھی اس موقع پر موجود  تھے۔

خطاب کے دوران وزیراعظم نے بھارت- اٹلی صنعتی تحقیق اور ترقیات تعاون پروگرام کے نفاذ کے اگلے مرحلے کے آغاز کا اعلان کیا۔ انہوں نے کہا کہ یہ پروگرام ہماری صنعت اور تحقیقی اداروں کو نئی مصنوعات  تیار کرنے میں مدددے گا۔

ٹیکنالوجی کی اہمیت پر روشنی ڈالتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ بھارت نے ٹیکنالوجی کو سماجی انصاف، اختیار کاری ، شمولیت اور شفافیت کو یقینی بنانے کا ایک ذریعہ بنالیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت ٹیکنالوجی کا استعمال ، خدمات کو ملک کے آخری سرے تک پہنچانے کے لئے کررہی ہے۔

وزیراعظم نے کہا کہ حکومت ٹیکنالوجی پر مبنی مزاج وضع کرنے اور اسے فروغ دینے پر زور دے رہی ہے اور شہریوں میں سائنٹفک انداز فکر پیدا کرنے کی خواہاں ہے۔ اس پس منظر میں جناب مودی نے اٹل اختراعی مشن ، امنگ ایپ اور تین لاکھ ایسے کامن سروس مراکز کا ذکر کیا جو ملک بھر میں پھیلے ہوئے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ٹیکنالوجی کی صورت میں آسانیاں فراہم کرنے والے ان مراکز نے حکومت کو شہریوں کے دروازے تک پہنچا دیا ہے۔

بھارت کے خلائی پروگرام پر روشنی ڈالتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ یہ ایک مکمل اختراعی عمل ہے جس میں عمدگی کا پہلو شامل ہے ، انہوں نے کہا کہ بھارت اب مختلف ممالک ، جن میں اٹلی بھی شامل ہے، کے مصنوعی  خلائی سیارچے خلا میں بھیجنے کا اہل ہوگیا ہے اور اس سے کم لاگت کے ساتھ بھارت کی جدت طرازی کی صلاحیت کا اظہار ہوتا ہے۔

وزیراعظم نے بھارت اور اٹلی کے مابین لائف اسٹائل  ایسوسیریز  ڈیزائن (ایل اے ڈی) کے شعبے میں افزوں تعاون پر بھی مسرت کا اظہار کیا۔ انہوں نے کہا کہ چمڑے کے شعبے پر خصوصی توجہ مرکوز کی جائے گی اور ساتھ ہی ساتھ نقل وحمل اور موٹر گاڑی ڈیزائن (ٹی ای ڈی) پر بھی توجہ مرکوز کی جائے گی۔

 

Click here to read PM's speech

'من کی بات ' کے لئے اپنے مشوروں سے نوازیں.
20 تصاویر سیوا اور سمرپن کے 20 برسوں کو بیاں کر رہی ہیں۔
Explore More
دیوالی کے موقع پر جموں و کشمیر کے نوشہرہ میں ہندوستانی مسلح افواج کے جوانوں کے ساتھ وزیر اعظم کی بات چیت کا متن

Popular Speeches

دیوالی کے موقع پر جموں و کشمیر کے نوشہرہ میں ہندوستانی مسلح افواج کے جوانوں کے ساتھ وزیر اعظم کی بات چیت کا متن
Capital expenditure of States more than doubles to ₹1.71-lakh crore as of Q2

Media Coverage

Capital expenditure of States more than doubles to ₹1.71-lakh crore as of Q2
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
سوشل میڈیا کارنر،6 دسمبر 2021
December 06, 2021
Share
 
Comments

India takes pride in the world’s largest vaccination drive reaching 50% double dose coverage!

Citizens hail Modi Govt’s commitment to ‘reform, perform and transform’.