مختلف شعبوں سے تعلق رکھنے والے کئی نامور ہندوستانیوں نے آج لال قلعہ کی فصیل سے وزیر اعظم کی یوم آزادی کی تقریر کی ستائش کی۔ پدم ایوارڈ یافتہ، ماہرین تعلیم، ٹیکنالوجی، کاروباری رہنماؤں، ممتاز خواتین پیشہ ور افراد، اداکاروں اور کھلاڑیوں نے اس موقع پر تقریر کے وژن کی تعریف کی۔ انیل بھاردواج، سکریٹری جنرل، FISME نے ہندوستان کی MSME کمیونٹی میں ڈیموگرافی، ڈیموکریسی اور ڈائیورسٹی یعنی 3D سے متعلق وزیر اعظم کے خیالات کی تعریف کی۔

 

نیشنل ایجوکیشن ٹیکنالوجی فورم کے چیئرمین پروفیسر انیل سہاسربدھے نے بھی اس بارے میں بات کی کہ یہ تینوں D کس طرح ہندوستان کی ترقی کی راہ میں مدد کر رہے ہیں۔

 

ابھیشیک ورما، ورلڈ چیمپیئن، ارجن ایوارڈ یافتہ، ہندوستانی آرچر نے 77 ویں یوم آزادی کے موقع پر لوگوں کو مبارکباد دی اور سب سے اپیل کی کہ وہ وزیر اعظم کے انسداد بدعنوانی کے نعرے کی حمایت کریں۔

 

بین الاقوامی میڈلسٹ گورو رانا نے وزیر اعظم کے ملک آگے، ہمیشہ آگے کے پیغام کے بارے میں بات کی۔

 

نہال سنگھ، انٹرنیشنل اسپورٹس میڈلسٹ نے بھی ملک آگے (راشٹر پرتھم) کے خیال کی وضاحت کی۔

 

فینسر جیسمین کور، انٹرنیشنل میڈلسٹ نے بھی راشٹر پرتھم کے بارے میں بات کی۔

 

یہ ہے نیشنل اسپورٹس ایوارڈ یافتہ کرن کا ٹویٹ۔

 

بین الاقوامی میڈلسٹ نینسی ملہوترا نے بھی ملک پہلے پر زور دیا۔

 

بین الاقوامی تمغہ جیتنے والی پریا سنگھ نے سبھی سے کہا کہ وہ اس پیغام کو اپنائیں جو آج وزیر اعظم نے لال قلعہ سے دیا ہے۔

 

پدم شری بھارت بھوشن تیاگی نے وزیر اعظم کی طرف سے کسانوں کو دیے گئے اعتراف اور ملک کی تعمیر میں ان کے تعاون کے لیے شکریہ ادا کیا۔

 

اسی طرح جناب ویدورتا آریہ نے بھی حالیہ اقدامات کے بارے میں بات کی جنہوں نے کسانوں کے لیے ترقی کی راہ ہموار کی ہے۔

 

معروف اداکارہ سریتا جوشی نے ذکر کیا کہ کیسے لال قلعہ سے وزیر اعظم کے خطاب نے قوم کی تعمیر میں خواتین کے کردار کو اجاگر کرتے ہوئے خواتین کو ایک نئی طاقت فراہم کی ہے۔

 

انڈیا ریسرچ سی ایل ایس اے کے سربراہ اندرنیل سین گپتا نے امید ظاہر کی کہ ہندوستان جلد ہی تیسری سب سے بڑی معیشت کے طور پر ابھرے گا۔

 

انڈیا ریسرچ سی ایل ایس اے کے سربراہ اندرنیل سین گپتا نے آج وزیر اعظم کی اصلاح، کارکردگی اور تبدیلی کے لیے کلیئر کال کا تذکرہ کیا اور ساتھ ہی دنیا کی تیسری سب سے بڑی معیشت کے طور پر ابھرتے ہوئے ہندوستان کے بارے میں اپنی امید کا اظہار کیا۔

 

نلنی استھانہ، نامور کتھک رقاصہ نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ کس طرح وزیر اعظم نے قوم سے اپنے خطاب کے ذریعے نوجوانوں کو اصلاح، کارکردگی اور تبدیلی کی بہت اچھی سمت فراہم کی۔

 

کلاری کیپیٹل کی ایم ڈی محترمہ وانی کولا نے خواتین کی بہتری اور خواتین کے خلاف جرائم کے خلاف بات کرنے پر وزیر اعظم کی تعریف کی۔

 

پدم بھوشن ایوارڈ یافتہ، اور ایک نامور گلوکارہ، کے ایس چترا خواتین کو با اختیار بنانے کے لیے وزیر اعظم کی تشویش اور خواتین کے لیے نئے اقدامات کے اعلانات سے بہت متاثر ہیں۔

 

کیپٹن زویا اگروال، پائلٹ (سان فرانسسکو سے بنگلورو تک کی طویل ترین پرواز میں سے ایک کے تمام خواتین عملے کی کپتان) نے وزیر اعظم کے اس ذکر پر خوشی کا اظہار کیا کہ ہندوستان میں دنیا میں سب سے زیادہ خواتین کمرشل پائلٹ ہیں، اس طرح خواتین کو آگے بڑھایا جا رہا ہے۔ ترقی نہ صرف ہوا بازی کے شعبے میں بلکہ دیگر شعبوں میں بھی۔

 

ہرشد پٹیل، وائس چانسلر، IITE گاندھی نگر، یہ بتاتے ہوئے کہ کس طرح وزیر اعظم کے اصلاح، کارکردگی اور تبدیلی کے پیغام نے پچھلے نو سالوں میں ہماری مدد کی ہے اور یہ بھی کہ اگلے 25 سالوں میں ہندوستان کس طرح ایک عالمی مرکز بن سکتا ہے۔

 

Capt. Zoya Agrawal, Pilot (Capt of all women crew of one of the longest flight from San Francisco to Bengaluru) expressed happiness on the mention by Prime Minister on India having the highest number of women commercial pilots in the world, thereby propelling women led development not only in aviation sector but in other sectors too.

 

Lt. Gen. (Retd) Madhuri Kanitkar, Vice Chancellor, Maharashtra University of Health Sciences talked about PM’s emphasis on stressed the role of women in the development of our country.

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن
How Kibithoo, India’s first village, shows a shift in geostrategic perception of border space

Media Coverage

How Kibithoo, India’s first village, shows a shift in geostrategic perception of border space
NM on the go

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM announces ex-gratia for the victims of Kasganj accident
February 24, 2024

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has announced ex-gratia for the victims of Kasganj accident. An ex-gratia of Rs. 2 lakh from PMNRF would be given to the next of kin of each deceased and the injured would be given Rs. 50,000.

The Prime Minister Office posted on X :

"An ex-gratia of Rs. 2 lakh from PMNRF would be given to the next of kin of each deceased in the mishap in Kasganj. The injured would be given Rs. 50,000"