Share
 
Comments

نئی دہلی،08ستمبر  وزیراعظم جناب نریندر مودی نے ممتاز وکیل اور سابق مرکزی وزیر جناب رام جیٹھ ملانی کے انتقال پر تعزیت کا اظہار کیا ہے۔ 

وزیراعظم نے کہا کہ ‘‘جناب رام جیٹھ ملانی کی رحلت سے ہندوستان ایک ایسے غیرمعمولی وکیل اور ایک ایسی عوامی شخصیت سے محروم ہو گیا ہے جس نے عدالت اور پارلیمنٹ دونوں میں نمایاں کارکردگی انجام دی ہے۔وہ خوش مزاج اور باحوصلہ شخص تھے اور کسی بھی موضوع پر  اپنی جرتمندانہ  رائے کا اظہار کرنے سے وہ کبھی پیچھے نہیں رہے۔

جناب رام جیٹھ ملانی کی شخصیت کا ایک بہترین پہلو یہ تھا کہ وہ اپنے من کی بات کہنے کی صلاحیت رکھتے تھے اور وہ بلا کسی خوف کے یہ کام کرتے تھے۔ ایمرجنسی کے سیاہ دنوں میں انہوں نے جس عزم و حوصلے کے ساتھ عوا م کی آزادی کی لڑائی لڑی اُسے ہمیشہ یاد کیا جائے گا۔ ضرورتمندوں کی مدد کرنا ان کی شخصیت کا اہم ترین حصہ تھا۔

میں اپنے آپ کو خوش قسمت سمجھتا ہوں کہ مجھے جناب رام جیٹھ ملانی جی کے ساتھ بات چیت کے بہت سے مواقع حاصل ہوئے۔ میں غم کے ان لمحات میں  اُن کے اہل خانہ ، دوستوں اور مداحوں کے ساتھ  شریک  ہوں۔ وہ یہاں نہیں ہیں لیکن ان  کے شاندار کام کو ہمیشہ یاد کیا جائے گا! اوم شانتی۔’’

عطیات
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
PM Modi at BRICS: India world's most open, investment friendly economy

Media Coverage

PM Modi at BRICS: India world's most open, investment friendly economy
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Here are the Top News Stories for 14th November 2019
November 14, 2019
Share
 
Comments

Top News Stories is your daily dose of positive news. Take a look and share news about all latest developments about the government, the Prime Minister and find out how it impacts you!