Share
 
Comments
کابینہ نے ان بائیں بازو کی انتہاپسندی والےعلاقوں میں بہتر انٹر نیٹ اور اعداد و شمار کی خدمت فراہم کرنے کے لئے یہ منظوری دی
اس سے آتم نربھر بھارت کے مقاصد حاصل ہوں گے اور گھریلو مینوفیکچرنگ کو فروغ ملے گا
پروجیکٹ کی کل لاگت کا تخمینہ تقریباً 2426.39 کروڑ روپے کا ہے

وزیراعظم جناب نریندر  مودی کی سربراہی میں مرکزی کابینہ نے بائیں بازو کی انتہاپسندی والے علاقوں میں سکیورٹی مقامات پر 2 جی موبائل سروسز  کو 4 جی تک اپ گریڈ کرنے کے لئے یونیورسل سروس آبلیگیشن فنڈ (یو ایس او ایف) پروجیکٹ کو منظوری دے دی ہے۔

اس پروجیکٹ کے تحت 2343بائیں بازو کی انتہاپسندی والے  مرحلہ ایک علاقوں کو  2 جی سے 4 جی موبائل سروسز  کو اپ گریڈ کرنے پر  تخمینہ لاگت   1884.59 کرو ڑ روپے  آئے گی۔ اس میں  ٹیکسوں اور محصولات مستثنی رکھا گیا ہے۔ اس میں  5 سال کے لئے او اینڈ  ایم کو شامل کیا گیا ہے۔ البتہ بی ایس این ایل اپنی خود کی لاگت پر مزید 5 سال کے لئے ان مقامات کو برقرار رکھے گا۔ یہ کام بی ایس این ایل کو ہی دیا جائے گا کیونکہ ان مقامات کا تعلق بی ایس این ایل سے ہے۔

کابینہ نے 541.80 کروڑ روپے کی تخمینہ لاگت پر 5 سال کی کانٹریکچول مدت کے بعد بھی  ایک توسیع شدہ مدت کے لئے بی ایس این ایل کی جانب سے بائیں بازو کی انتہاپسندی والے مرحلہ ایک 2 جی سائٹس کے  آپریشن اور رکھ رکھاؤ کی لاگت کے فنڈ کو بھی منظوری دے دی ہے۔ مدت میں یہ توسیع  کابینہ کی طرف سے منظوری کی تاریخ  یا 4 جی سائٹس کے چالو ہونے  کی تاریخ سے 12 مہینے  تک کے لئے ہوگی۔

حکومت نے   دیسی 4 جی ٹیلی کام اکوپمنٹ  کے لئے ایک پر وقار پروجیکٹ کے واسطے بی ایس این ایل کو چنا ہے تاکہ  ٹیلی کام گیئر سیگمنٹ میں خود کفالت  حاصل کی جاسکے اور  دیگر مارکٹوں کو برآمد کرنے کے علاوہ  گھریلو مارکیٹ کی ضرورتوں کو پورا کیا جاسکے۔ یہ 4 جی آلات اس پروجیکٹ میں بھی تعینات کئے جائیں گے۔

اپ گریڈیشن سے  بائیں بازو کی انتہاپسندی والے ان علاقوں میں بہتر انٹرنیٹ اور اعدا د و شمار کی خدمات  فراہم کی جاسکیں گی۔ یہ داخلی امور کی وزارت اور ریاستی سرکاروں کی ضرورتوں کو پورا  کرے گی۔ اس کے علاوہ یہ ان علاقوں میں تعینات سکیورٹی عملے کی مواصلاتی ضرورتوں کو بھی پورا کرے گی۔ یہ تجویز  دیہی علاقوں میں موبائل کنکٹی وٹی فراہم کرنے کے مقصد کے مطابق ہے۔ اس کے علاوہ   موبائل براڈ بینڈ کے ذریعہ مختلف ای۔ گورننس خدمات، بینکنگ خدمات، ٹیلی میڈیسن، ٹیلی ایجوکیشن وغیرہ کی فراہمی ان علاقوں میں ممکن ہوسکے گی۔

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن
A day in the Parliament and PMO

Media Coverage

A day in the Parliament and PMO
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
سوشل میڈیا کارنر،8 فروری 2023
February 08, 2023
Share
 
Comments

PM Modi's Visionary Leadership: A Pillar of India's Multi-Sectoral Growth

New India Appreciates PM Modi's Reply to The Motion of Thanks in The Lok Sabha